Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну


Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості


Якщо виявлено суттєві візуальні відмінності між отриманим товаром та інформацією, представленою на сайті, то ви можете відправити товар назад для заміни або повернення оплати.
    Необхідно надавати фотографії з пошкодження безпосередньо з відділення пошти, на якому ви отримали посилку, і в той же день.
    Якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів використання та має бути збережений його товарний вигляд.
    Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви можете: - купити будь-які інші товари, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості, - отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, - здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні його продаж.
    При поверненні грошей розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 3 робочих днів

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.